« 【御礼】090711ソロコンサート実施いたしました | Main | どうでもいい情報090727 »
こんにちは。標記の件ですが、いつもの西船橋スタジオサンDスタジオで17:00~18:00まで練習しております。もし気が向かれる方がいらっしゃったらお待ち申し上げております。
2009.07.25 in TAKUYA&YOSHIO | Permalink Tweet
Name:
Email Address: (Not displayed with comment.)
URL:
Remember personal info?
Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.
Comments:
Listed below are links to weblogs that reference 公開個人練習090726:
Comments