« 5/27このライブ観に行きます | Main | 5/27-29日記(kazzmaライブなど) »
標記の件ですが、5/29(日)16:00~1時間、西船橋スタジオSUN・Gスタで練習しております。
気が向く方は遊びに来ていただけますと幸甚でございます。
2011.05.29 in 日記・コラム・つぶやき | Permalink Tweet
Name:
Email Address: (Not displayed with comment.)
URL:
Remember personal info?
Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.
Comments:
Listed below are links to weblogs that reference 5/29公開個人練習をやります:
Comments